משלוחים והחזרות

שירות משלוחים לכל חלקי הארץ יגיע אליכם בין 2-5 ימי עסקים
עלות משלוח הוא 35 שקלים.

אם בחרתם לקבל את החבילה דרך דואר ישראל, נא לציין את הפרטים במדויק בעת הזמנת הפריט
זמן משלוח דרך דואר ישראל הוא כ-14 ימי עסקים
עלות המשלוח היא 9.90 ש”ח.

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ואו אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור “איסוף עצמי”, ניתן יהיה לאסוף את ההזמנה 72 שעות לאחר אישור העסקה, יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע
קבלת ההודעה על אישור העסקה.
בתאום מראש במספר:052-245-8600
כתובת לאיסוף עצמי- אריאל שרון 4 גבעתיים

במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 22:00, ביום שישי בין השעות 9:00 עד 12:30 ובמוצ”ש בין השעות 19:00-22:00 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 052-245-8600. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו info@greta.co.il, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד.

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 22:00, ביום שישי בין השעות 9:00 עד 12:30 ובמוצ”ש בין השעות 19:00-22:00 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 052-245-8600. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו info@greta.co.il, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד.

אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט בחנות שלנו בת”א עד 3 ימי עסקים מיום הגעתו אליכם. שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.

לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

במידה ואתם מחזירים פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, אנא עטפו אותם באריזת הפצפצים שבה הם נשלחו אליכם. **פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.